HOE KAN IK INSCHRIJVEN
STAPPENPLAN
Stap 1:
Nieuwe inschrijving:
Kies jouw voorkeurswoningen uit. Dit doe je via de woningvinder, door te klikken op “woningvinder” in het menu. Je kunt hier de woningen aanklikken. Vervolgens kun je de woning toevoegen aan jouw favorieten door te klikken op het hartje, de woningen worden dan toegevoegd aan je inschrijving. Onderin het scherm zie je dat de woning(en) aan jouw voorkeuren zijn toegevoegd door het cijfertje bij het menu item inschrijven. Wanneer jij jouw voorkeuren (minimaal 1) hebt toegevoegd klik je op inschrijven om te beginnen met de inschrijving. Vul hier je e- mailadres in (let op, hetzelfde e-mailadres wat je eventueel eerder al gebruikt hebt bij de voorinschrijving). Vervolgens ontvang je een e-mail met een link om een account te maken voor jouw online persoonlijk dossier.
Bestaande inschrijving:
Indien je al eerder (voor de vorige fase) een inschrijving hebt gedaan, willen wij je vragen om je inschrijving te actualiseren met gegevens en documentatie die op dit moment op jouw situatie van toepassing is. Log in met het gebruikte e-mail adres en wachtwoord via deze link. Bekijk het aanbod via de woningvinder en pas je voorkeuren aan via het portaal.
Bekijk stap 2 t/m 4 hieronder
Stap 2: Inschrijving voltooien
In je online dossier vul je je gegevens aan bij een nieuwe inschrijving of actualiseer je de bestaande gegevens bij een bestaande inschrijving.
Wanneer je alle informatie in je dossier hebt ingevuld voeg je een bewijs van inkomen toe aan de inschrijving. Dit is een belangrijk onderdeel van de inschrijving. Zonder dit document kunnen we je dossier niet beoordelen en een voorlopige toewijzing verstrekken. Je overige documenten zijn dus pas nodig nadat je een toewijzing hebt geaccepteerd (met uitzondering van het bewijs van inkomen).
Stap 3: Online persoonlijk dossier
Zodra jouw inschrijving is voltooid, wordt jouw inschrijving vergrendeld en kan je niks meer aanpassen aan je inschrijving. Wil je jouw inschrijving heropenen? Stuur dan een heropeningsaanvraag naar themayor@wooove.nl. In je online dossier vind je alle ontwikkelingen en updates omtrent het toewijzingsproces. Zodra er een nieuwe ontwikkeling plaatsvindt, ontvang je daar altijd een e-mail over met een koppeling naar jouw persoonlijke online dossier.
Stap 4: Uitslag
Zodra er een toewijzing mogelijk is ontvang je bericht per mail. Als we je een woning kunnen toewijzen zal er naast de e-mail met de voorlopige toewijzing ook persoonlijk contact gemaakt worden voor het vervolg. Vervolgens worden de dossier controles door ons uitgevoerd aan de hand van een koppeling met de Huurcheck omgeving. Je ontvangt de mail naar deze omgeving, nadat je de toewijzing hebt geaccepteerd. Aansluitend worden alle checks uitgevoerd. Je ontvangt uiterlijk 7 werkdagen nadat je dossier volledig is (alle benodigde documenten voor controle) de definitieve uitslag.
Zodra het huurcontract gereed is, ontvang je bericht. Je ontvangt zo veel als mogelijk, 4 weken voor de oplevering bericht van de definitieve opleverdatum.